مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-05سياسي

نماینده مجلس: بهبود وضعیت کردستان در گرو نگاه ویژه رییس جمهوری است


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمد سرانه کردستان نصف میانگین کشوری است و نرخ بیکاری آن بالاست که کمک به بهبود این وضعیت در گروی نگاه ویژه رییس جمهور و هیات دولت به این استان است.

- سیدمهدی فرشادان  در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: کردستان 8 درصد روان آب های کشور را دارد و حوزه آبریز 5 استان است اما مردم نجیب آن سال هاست با دبه به دنبال آب آشامیدنی سالم، زلال و بدون بو هستند  لذا  انتظار داریم مشکل آب شرب سنندج هرچه زودتر برطرف شود.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در دولت قبل وعده های زیادی برای رفع مشکل آب شرب سنندج داده شد اما کوچکترین خروجی نداشت، افزود: امیدواریم دولت سیزدهم به وعده حل مشکل آب سنندج تا پایان شهریورماه جامه عمل پوشانده شود.

وی خطاب به رییس جمهور گفت: سنندج شهر خلاق موسیقی و مهد بزرگانی چون آیت الله مردوخ و شهر دین و دیانت و هنر است که باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به واحدهای صنعتی راکد و وضعیت این حوزه در استان گریزی زد و گفت: صنعت در کردستان نامی بیگانه به دارازی تاریخ دولت ها دارد، ایجاد واحدهای صنعتی بزرگ با توجه به ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بهبود وضعیت کردستان در گرو نگاه ویژه رییس جمهوری است

نماینده مجلس: بهبود وضعیت کردستان در گرو نگاه ویژه رییس جمهوری است