مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-05سياسي

تدوین برنامه های ترویج عفاف و حجاب در قرارگاه فرهنگی سپاه سمنان


جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه استان در تلاش است تا بر اساس دستورالعمل های اجرایی، ساز و کار عملیاتی کردن برنامه های مؤثر و منسجم با موضوع عفاف و حجاب را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در جلسه قرارگاه فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف در سمنان با اشاره به اهمیت و ضرورت صیانت از این معروف اجتماعی اظهار کرد: اعتلای حجاب و عفاف در جامعه رسالت امروز ما در عرصه جهاد فرهنگی است.

وی افزود: حجاب و عفاف یک فریضه بسیار مهم و الهی محسوب می شود که به پاسداشت آسمانی شدن غیورمردان و شیرزنانی است که در راستای تعالی عفاف و حجاب در سال 1314 هجری شمسی در مسجد گوهرشاد مظلومانه آسمانی شدند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: یکی از رسالت های مهم امروز ما در جمهوری اسلامی این است که با هم افزایی و همراهی یکدیگر بتوانیم در این فرصت طلایی خدمت که برای همه ما فراهم شده، نسبت به ترویج گوهر حجاب و عفاف با نگاه تربیتی و فرهنگ سازی در جامعه اقدام کنیم.

شوقانی تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان یکی از برنامه هایی را که به صورت خاص پیگیری می کند، موضوع عفاف و حجاب است و این قرارگاه در تلاش است تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه های ترویج عفاف و حجاب در قرارگاه فرهنگی سپاه سمنان

تدوین برنامه های ترویج عفاف و حجاب در قرارگاه فرهنگی سپاه سمنان