مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 07:472022-07-05سياسي

نقش پررنگ اهالی قلم در پیشبرد جهاد تبیین و مطالبه گری منصفانه


مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: اهالی قلم در جهاد تبیین و مطالبه گری درست و منصفانه از مسؤلان می توانند نقش پررنگی ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز در دیدار اصحاب رسانه ای استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز قلم، اظهار کرد: روز قلم فرصتی است برای یادآوری منزلت قلم و صاحبان آن که عمر خود را برای ارتقاء فرهنگ و روشنگری مردم به طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در مورد اهل قلم عنوان کرد: امام خمینی(ره) در این مورد به اهل قلم فرمودند که مسؤلیت بزرگ شما امروز قلم هایی است که به دست شماست.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: نقش قلم در جهاد تبیین، معرفی جنگ شناختی دشمن، مطالبه گری درست و منصفانه از مسؤلان، نشان توانمندی های این نظام مقدس علی رغم دشمنی های دشمنان را می بینیم.

کشاورز گفت: هر اندازه قلم در این زمینه نقش دارد قطع به یقین قلم به دستان نیز در این مسیر نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت روز قلم بیان کرد: دیدار با فرمانده سپاه استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی فتح خون شهید آوینی و سفر یک روزه قم از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ اهالی قلم در پیشبرد جهاد تبیین و مطالبه گری منصفانه

نقش پررنگ اهالی قلم در پیشبرد جهاد تبیین و مطالبه گری منصفانه