مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 23:072022-07-04سياسي

مجسمه میدان فردوسی دو رنگ بود یا دگران؟


سید مجتبی موسوی (موسوی مدیر اداره حجم و معاونت سازمان زیباسازی را در کارانامه دارد) در فضای مجازی اعلام کرد: با توجه به رویت عکس های سال های قبل مجسمه(میدان فردوسی)، - خبرگزاری فارس ـ گروه تجسمی: پنجشنبه گذشته نهم تیرماه عکسی از مجسمه فردوسی که در میدان فردوسی تهران قرار دارد، در شبکه های مجازی منتشر شد که نشان می داد این مجسمه دو رنگ شده است و فرد منتشر کننده ادعا کرد که این اتفاق بر اثر شست وشوی غیراصولی مجسمه رخ داده است.

این عکس به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

در ادامه همین جنجال ها سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با انتشار ی توییت در صفحه شخصی خود نوشت: آسیب وارده به مجسمه حکیم ابوالقاسم فردوسی در میدان منتسب به نام این شعر بزرگ ، به هر دلیلی رخ داده است، پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه تاکید کرده است: از مجموعه شهرداری تهران انتظار می رود تا نسبت به مرمت این اثر ارزشمند که یکی از نمادهای ارزشمند پایتخت است، اقدام کند.

 این رخداد دست کم مربوط به دو سال اخیر نیست حالا اما مشخص شده است که به تازگی هیچ گونه شستشویی از مجسمه مذکور در کار نبوده است و اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد در دوره های قبلی شهرداری تهران بوده است و طی 2سال گذشته چنین موضوعی انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجسمه میدان فردوسی دو رنگ بود یا دگران؟

مجسمه میدان فردوسی دو رنگ بود یا دگران؟