مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:422022-07-04اجتماعي

هم افزایی بهزیستی و آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی


مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی آماده است ظرفیت خود را برای کاهش آسیب های اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آرزو ذکایی فر در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم گفت: در موضوع آسیب های اجتماعی در واقع موفقیت مرهون همگرایی و هم افزایی دستگاه های مختلف است.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اقدامات چندین ساله سازمان بهزیستی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: سازمان بهزیستی اماده است ظرفیت خود را برای کاهش اسیب های اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

 وی گفت: جامعه هدف عظیمی در اختیار و تحت پوشش آموزش و پرورش است و باید تمام دستگاه ها از بستر آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهره ببرند و در این زمینه در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: دوران نوجوانی دورانی طلایی در رشد و بالندگی است و لازم است برنامه ریزی های دقیقی در جهت پیشرفت این عزیزان صورت پذیرد که بازخورد این جشنواره ها نیز در همین جهت است.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی بهزیستی و آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

هم افزایی بهزیستی و آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی