مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:222022-07-04سياسي

تذکر سازمان بازرسی به شهرداری درباره بازار تهران


رییس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با شهردار تهران به برخی از مناطق ناایمن تهران از جمله بازار اشاره و به ضرورت ایمن سازی آنها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، پیرو تأکید محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه به رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره برگزاری نشست های مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری پایتخت در راستای تشکیل کارگروه مرکزی شناسایی مسائل و مشکلات و اصلاح قانون و رویه های مرتبط با مدیریت شهری، جلسه ای با حضور ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و برخی از معاونان وی برگزار شد.

رییس سازمان بازرسی در این نشست درباره مسائل مهمی از جمله شناسایی ساختمان های ناایمن و پیگیری برای ایمن سازی این نوع ساختمان ها، به بیان نکاتی پرداخت.

وی در این دیدار به برخی از مناطق ناایمن تهران و ضرورت ایمن سازی آنها از جمله بازار اشاره کرد و با بیان اینکه در بازار تهران به دلیل قدمت زیادی که دارد بعضاً اصول شهرسازی، ایمنی و معماری به درستی رعایت نشده، نسبت به بروز حوادث احتمالی و تحمیل خسارات زیاد در صورت عدم توجه به این مقوله، هشدار داد.

این مسئول عالی قوه قضاییه ضرورت ورود دستگاه های متولی از جمله شهرداری و انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی بازار را مورد تأکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر سازمان بازرسی به شهرداری درباره بازار تهران

تذکر سازمان بازرسی به شهرداری درباره بازار تهران