مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:022022-07-04سياسي

سد تنگ سرخ یاسوج با ارزش یا بی ارزش؟/نظر فرماندار بویراحمد چیست؟


فرماندار بویراحمد به این سؤال پاسخ می دهد که سد تنگ سرخ یاسوج با ارزش است یا بی ارزش؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، این روزها و همزمان با سفر دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهر یاسوج یکی از مهمترین مباحثی که به آن بیش از هر چیز در محافل پرداخته می شود سد تنگ سرخ است.

سد تنگ سرخ که تاکنون بنا به گفته مدیرعامل آب منطقه ای استان نزدیک به 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به مدت یک دهه است که بر روی آن کار می شود اما هنوز برای تکمیل آن به اعتبارات میلیاردی نیاز است.

در همین خصوص فرماندار شهرستان بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با قدردانی از همه مسئولان ملی که به خود زحمت داده و از سد تنگ سرخ بازدید می کنند گفت: این سد زمانی برای ما در بویراحمد ارزش دارد که شبکه انتقال آب آن هم برای شرب و صنعت و کشاورزی شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج از قبل طراحی شود و یا همزمان با ساخت سد ساخت شبکه نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سد تنگ سرخ هنگامی ارزش دارد که شبکه پایین دست همزمان تکمیل شود گفت: سد به تنهایی برای چه تکمیل شود و به چه درد ما می خورد؟ لذا باید شبکه را تکمیل کنند و بدون آن هیچ گونه منفعتی برای ما نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد تنگ سرخ یاسوج با ارزش یا بی ارزش؟/نظر فرماندار بویراحمد چیست؟

سد تنگ سرخ یاسوج با ارزش یا بی ارزش؟/نظر فرماندار بویراحمد چیست؟