مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-04سياسي

هم افزایی سه جانبه الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، قرارگاه محرومیت زدایی بسیج با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، مهندس بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین فرماندهان سپاه های استانی، - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم افزایی سه جانبه الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، قرارگاه محرومیت زدایی بسیج با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، مهندس بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین فرماندهان سپاه های استانی، مدیران کل کمیته امداد و بنیاد مسکن روستایی انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری در ستاد سازمان بسیج به منظور بررسی اجرای ساخت چهل هزار مسکن مددجو عصر امروز برگزار شد.

* خدمت به، ولی نعمتان انقلاب افتخار ماست سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: رسیدگی و توانمند سازی به نیازمندان جامعه و، ولی نعمتان انقلاب اسلامی از مواهب الهی و یک امر واجب است که بسیج با تمام امکانات، این حرکت را انجام خواهد داد و هیچ گونه نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی در میان نیست.

* هم افزایی یک الگوی جهادی و جهشی رییس قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج با تقدیر از همکاری و هماهنگی بین نهادی در اجرای این طرح، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی سه جانبه الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است

هم افزایی سه جانبه الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است