مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 18:522022-07-04سياسي

معاون وزیر صمت 2 واحد صنعتی را در سمنان افتتاح کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در جریان سفر یک روزه خود به استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی سمنان، واحدهای صنعتی روشنا آب آوش و در بافت سمنان را افتتاح کرد.

افتتاح این واحدهای صنعتی با حضور استاندار سمنان به مناسبت دهه تولید و تجارت و در راستای عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در استان سمنان انجام شد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر یک روزه خود به استان سمنان پس از حضور در شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان و گفت وگو با کارکنان این شرکت، از منطقه ویژه اقتصادی سمنان بازدید کرد.

مساحت اراضی در اختیار منطقه ویژه اقتصادی سمنان یک هزار هکتار است و این منطقه یک هزار هکتار سند ثبتی، یک هزار هکتار سند تفکیکی و 290 هکتار فاز عملیاتی دارد.

  مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سمنان و قرار گرفتن از جریان روند پروژه های عمرانی این منطقه، در شهرک صنعتی سمنان حضور یافت.

در این بازدید سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، محمدرضا صادقی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، علی تشنه دل مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت 2 واحد صنعتی را در سمنان افتتاح کرد

معاون وزیر صمت 2 واحد صنعتی را در سمنان افتتاح کرد