مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 18:472022-07-04سياسي

رییس سازمان بسیج: برای رسیدگی به محرومان نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی نداریم


رسیدگی و توانمندسازی به نیازمندان جامعه و ولی نعمتان انقلاب از مواهب الهی و یک امر واجب است که بسیج با تمام امکانات، این حرکت را انجام خواهد داد و هیچ گونه نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی در میان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، قرارگاه محرومیت زدایی بسیج با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، مهندس بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین فرماندهان سپاه های استانی، مدیران کل کمیته امداد و بنیاد مسکن روستایی انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری در ستاد سازمان بسیج به منظور بررسی اجرای ساخت چهل هزار مسکن مددجو عصر امروز برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: رسیدگی و توانمند سازی به نیازمندان جامعه و ولی نعمتان انقلاب اسلامی از مواهب الهی و یک امر واجب است که بسیج با تمام امکانات، این حرکت را انجام خواهد داد و هیچ گونه نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی در میان نیست.

رییس قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج با تقدیر از همکاری و هماهنگی بین نهادی در اجرای این طرح، افزود: با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این طرح شروع شده است که هم افزایی بین این سه نهاد یک الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: برای رسیدگی به محرومان نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی نداریم

رییس سازمان بسیج: برای رسیدگی به محرومان نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی نداریم