مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-04دانش

ارائه بیش از 730 میلیون ریال خدمات جهادی رایگان سلامت به شهروندان شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و شیراز گفت: تیم بزرگ کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در منطقه محروم مهدی آباد و ارائه خدمات تخصصی سلامت، - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات سلامت به ارزش بیش از 730 میلیون ریال طی فعالیت جهادی یک روزه در منطقه مهدی آباد شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و شیراز گفت: تیم بزرگ کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در منطقه محروم مهدی آباد و ارائه خدمات تخصصی سلامت، موفق به ویزیت 310 مراجعه کننده شد.

انباردارافزود: اعضای این تیم جهادی متشکل از دانشجویان پزشکی، پزشکان عمومی و متخصصان در رشته های قلب و عروق، داخلی، اطفال و زنان و زایمان با انجام ویزیت و تحویل دارو های رایگان، خدماتی بالغ بر 730 میلیون ریال به شهروندان این منطقه از شیراز ارائه داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و شیراز از حضور محمدهادی ایمانیه استاندار استان فارس در این برنامه خبر داد و اظهار کرد: حضور بالاترین مقام اجرایی استان در کسوت پزشک و ویزیت بیماران نیازمند، نشان از اهتمام دولت خدمتگذار به ارائه خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 730 میلیون ریال خدمات جهادی رایگان سلامت به شهروندان شیراز

ارائه بیش از 730 میلیون ریال خدمات جهادی رایگان سلامت به شهروندان شیراز