مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 06:172022-07-04سياسي

کدام اقدامات دولت رییسی نمره قبولی می گیرد؟


عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به اینکه اقدامات دولت سیزدهم در چند حوزه نمره قبولی می گیرد، گفت: به واسطه عملکرد ناشایست دولت روحانی، توقعات از آیت الله رییسی زیاد بود.

- علی شمس الدینی استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس در مورد عملکرد یک ساله دولت سیزدهم گفت: تقریبا یک سال از زمانی که آیت الله رییسی سکان دار اداره کشور شد می گذرد.

در شروع کار به دلیل اقدامات دولت آقای روحانی انتظارات از دولت سیزدهم زیاد بود، چرا که دولت قبل کشور را به شایستگی اداره نکرد و وضعیت معیشت مردم خراب شد بنابراین مردم از دولت آیت الله رییسی انتظارات زیادی داشته و دارند.

وی با بیان اینکه باید به اقدامات دولت نگاه واقع بینانه داشت، افزود: آرزو داشتیم تحولات زیادی در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در یک سال گذشته صورت بگیرد.

شمس الدینی با بیان اینکه 8 سال به دولت حسن روحانی فرصت داده شد، تشریح کرد: مردم شاهد بودند در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی علاوه بر اینکه اوضاع کشور بهتر نشد، معیشتشان نیز با مشکلات جدی مواجه گردید.

  این استاد دانشگاه با بیان اینکه اقتصاد پدیده ای است که در سالیان طولانی پایه و اساسش چیده می شود،گفت: نمی توان انتظار داشت دولت در یک سال معجزه کند یا در این مدت کوتاه وابستگی به نفت از بین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام اقدامات دولت رییسی نمره قبولی می گیرد؟

کدام اقدامات دولت رییسی نمره قبولی می گیرد؟