مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-03اجتماعي

دانش آموزان می توانند در تابستان نمرات ضعیف خرداد را جبران کنند


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: افرادی که نمره قبولی کسب کرده اند اما از لحاظ علمی وضعیت مطلوبی ندارند در پایگاه های جبران و یادگیری و در آزمون شهریور شرکت خواهند کرد و در صورت بهبود نمره آن ها در مقایسه با خرداد ماه، - سید احمدرضا بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره جزییات طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان گفت: به دلیل این که ما در دوران پساکرونا با سه گروه دانش آموز مواجه هستیم که گروه اول تواسنته اند واحدهای درسی خود را به شرایط مطلوب برسانند.

وی افزود:گروه دوم دانش آموزانی هستند که از لحاظ درسی ضعیف تر هستند و نتوانسته اند دروس خود را با موفقیت بگذرانند و گروه سوم دانش آموزانی هستند که نمره قبولی را کسب کرده اند اما به لحاظ علمی شرایط خوب و مطلوبی ندارند.

بنی لوحی گفت: دانش آموزانی که نمره قبولی کسب نکرده اند در پایگاه های جبرانی ما شرکت خواهند کرد و 6 هفته کلاس خواهند داشت و پس از آن در آزمون شهریورماه شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مورد گروه دوم که نمره قبولی کسب کرده اند اما از لحاظ علمی وضعیت مطلوبی ندارند، بیان داشت: 20 درصد از دانش آموزان مدرسه در پایگاه های جبران و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان می توانند در تابستان نمرات ضعیف خرداد را جبران کنند

دانش آموزان می توانند در تابستان نمرات ضعیف خرداد را جبران کنند