مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-03سياسي

توسعه پلتفرم بازی های آنلاین توسط شرکتی خلاق


بخش های مهم در ساخت هر بازی موبایلی و کامپیوتری قسمت هنری و طراحی های چندرسانه ای هستند که وجود خلاقیت و نوآوری عنصر اصلی در این بخش ها محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در صنعت تولید بازی موبایلی و کامپیوتری با بهره گیری از دانش مهندسی نرم افزار، ریاضیات و به کارگیری علوم روان شناختی و همچنین با کمک گرفتن از المان های هنری می توان محصولات متنوع زیادی تولید و مخاطبان خود را سرگرم کرد، همچنین برای اینکه بتوان محصولی جذاب طراحی کرد نیاز به عنصر مهمی به نام خلاقیت است.

از آنجایی که بازی های خارجی در این حوزه با فرهنگ و اعتقادات ایرانیان همخوانی ندارند یکی از اهداف شرکت های خلاق فعال در این صنعت، تولید بازی هایی منطبق بر فرهنگ و ذائقه ایرانی است که با حفظ ارزش های بومی بتوان مخاطب ایرانی را سرگرم کرد.

تولید محصولات ایران ساخت بازی های موبایلی و کامپیوتری ایران ساخت با استقبال خوبی در کشور مواجه شده است، به همین دلیل شرکت های خلاق زیادی با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دست به کار شده اند تا با تولید محصولات ایران ساخت از سلامت روح و روان کاربران ایرانی محافظت و سرگرمی متناسب با فرهنگ کشور طراحی و تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پلتفرم بازی های آنلاین توسط شرکتی خلاق

توسعه پلتفرم بازی های آنلاین توسط شرکتی خلاق