مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-03دانش

راه اندازی ورزش همبستگی کشورهای اسلامی در صورت تامین بودجه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در نشست خبری المپیادهای ورزشی دانشجویان که امروز برگزار شد، - رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از راه اندازی ورزش همبستگی کشورهای اسلامی در صورت تامین بودجه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در نشست خبری المپیادهای ورزشی دانشجویان که امروز برگزار شد، گفت: از بهمن ماه 98 که کرونا تعطیلی ایجاد کرد و الان نزدیک به بیش از دو سال از آن زمان گذشته، باید شانزدهمین المپیاد ورزشی را برگزار می کردیم؛ اما امروز دهمین المپیاد را برگزار می کنیم.

وی افزود: حتی یونیورسیاد جهانی نیز از سوی کشور چین لغو شد؛ اما تا الان کشور ما توانسته کرونا را مدیریت کند و دانشگاهها نیز باید خودشان را با شرایط جدید تطبیق می دادند.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: باید دانشجویان را درگیر یک فضای پر نشاط می کردیم که ورزش و المپیادهای ورزشی این فرصت را ایجاد می کند و همچنین ما قصد نداشتیم که المپیادهای ورزشی را فقط در حوزه قهرمانی برگزار کنیم و باید و ورزش دانشجویی را عمومی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ورزش همبستگی کشورهای اسلامی در صورت تامین بودجه

راه اندازی ورزش همبستگی کشورهای اسلامی در صورت تامین بودجه