مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 23:322022-07-02سياسي

نظر رهبر انقلاب برای فرماندهی سپاه بعد از استعفای محسن رضایی


معاون بازرسی ویژه فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا می گوید: آقا محسن [رضایی]تصمیم گرفت از سپاه خارج شود و شنید که آقا هم موافقت کردند.

من و آقای قاسم سلیمانی و آقای مرتضی قربانی برای اینکه مانع از رفتن ایشان شویم، - خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: سردار محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی ویژه فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه مهم ترین دستاورد سپاه در مدیریت بحران های امنیتی و جنگ است که به عنوان دستاورد باید حفظ و در نظام آموزشی نهادینه شود، در کتاب  نقبی بر درس ها و دستاوردهای جنگ اظهار می دارد: این گفته آقا محسن [رضایی] که خدا برای ما کافیست، در ذهن همه بچه ها نقش بسته بود.

آقا محسنی که در بیابان های مسجد سلیمان زندگی کرده و بعد وارد فضایی شده بود که هیچ سنخیتی با مسجد سلیمان نداشت و بعد نیز چنان مورد لطف خدا قرار گرفت که در مقابل همه ژنرال های کره زمین نه فقط مقابل ژنرال های عراق، قد علم کرد و نزد حضرت امام و مقام معظم رهبری جایگاهی والا پیدا کرد.

سردار اسدی کنار آیت الله خامنه ای (رییس جمهور ایران در دوران دفاع مقدس) نظر رهبر انقلاب بعد از استعفای محسن رضایی از سپاه او می افزاید: وقتی جنگ تمام شد و مدتی گذشت، آقا محسن [رضایی] تصمیم گرفت از سپاه خارج شود و شنید که آقا هم موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رهبر انقلاب برای فرماندهی سپاه بعد از استعفای محسن رضایی

نظر رهبر انقلاب برای فرماندهی سپاه بعد از استعفای محسن رضایی