مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 19:522022-07-02سياسي

دستور فوری وزیر اقتصاد برای پرداخت خسارت منازل در زلزله هرمزگان


صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در تاریخ 05/08/1399 توسط مجلس شورای اسلامی به منظور جبران بخشی از خسارت های مالی ناشی از حوادث طبیعی از جمله زلزله به کلیه ساختمان های مسکونی دارای انشعاب قانونی برق تشکیل شده است.

- صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در تاریخ 05/08/1399 توسط مجلس شورای اسلامی به منظور جبران بخشی از خسارت های مالی ناشی از حوادث طبیعی از جمله زلزله به کلیه ساختمان های مسکونی دارای انشعاب قانونی برق تشکیل شده است.

در پی وقوع زلزله 6.

1 ریشتری نیمه شب گذشته در شهرستان خمیر هرمزگان وزیر اقتصاد خواهان ارزیابی خسارت وارده و پرداخت آن از صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما، در پی وقوع زلزله 6.

1 ریشتری نیمه شب گذشته در شهرستان خمیر هرمزگان سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور دستوری به مدیرعامل صندوق بیمه حوادث طبیعی از وی خواست نسبت به ارزیابی فوری و پرداخت خسارت وارده به ساختمان های مسکونی در منطقه زلزله زده طبق قانون تاسیس و در چارچوب ضوابط اقدام نماید.

لازم به ذکر است صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در تاریخ 05/08/1399 توسط مجلس شورای اسلامی به منظور جبران بخشی از خسارت های مالی ناشی از حوادث طبیعی از جمله زلزله به کلیه ساختمان های مسکونی دارای انشعاب قانونی برق تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فوری وزیر اقتصاد برای پرداخت خسارت منازل در زلزله هرمزگان

دستور فوری وزیر اقتصاد برای پرداخت خسارت منازل در زلزله هرمزگان