مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 19:372022-07-02سياسي

پیگیری ها برای تخصیص بودجه به استان ها کارگشاست/ تدوین سند بالادستی صنعت در مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان مصطفی طاهری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به گذشت بیش از دو سال از دوره ماموریت خود در خدمت به مردم زنجان و طارم اظهار  کرد: برای انجام کار و خدمت به مردم اولویت بندی شده است چرا که مسائل و مشکلات خیلی بیشتر است و باید بر اساس نیازهای کشور برنامه ریزی و اقدام شود.

 رییس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی تدوین سند بالادستی برای توسعه صنعتی کشور را از اولویت های کاری خود در کمیسیون دانست و افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده تولیدات با منابع در کشور 70 درصد، متوسط 10 درصد و تکنولوژی بالا زیر یک درصد است، پس باید برای توسعه برنامه ریزی مدونی انجام شود.

  وی داشتن سند خوب و با قابلیت تضمین اجرایی را البته با نگرش همه جانبه به ابعاد مختلف تولید را یک سند مهم برشمرد و تصریح کرد: تدوین سند بالادستی در حوزه صنعت، معدن و تجارت مبتنی بر برنامه هفت ساله توسعه کشور خواهد بود کما اینکه باید برای حوزه ict هم که در کشور کم کار شده هم اقداماتی در حال انجام است.

طاهری قانون زدایی و یا همان حذف قوانین زائد و دست و پاگیر را بر اساس ارزیابی های انجام شده که حدود 245 قانون است را مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح مورد نظر برای حذف این قوانین تدوین و به زودی در صحن مجلس به رای گذاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها برای تخصیص بودجه به استان ها کارگشاست/ تدوین سند بالادستی صنعت در مجلس

پیگیری ها برای تخصیص بودجه به استان ها کارگشاست/ تدوین سند بالادستی صنعت در مجلس