مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-02سياسي

بشار اسد در دیدار امیرعبداللهیان: موازنه در منطقه به نفع ما در مال تغییر است


رییس جمهور سوریه در دیدار وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران بخشی از راه حل سیاسی در منطقه است، گفت: وضعیتی در حال شکل گیری است که موازنه را در منطقه به نفع ما تغییر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور تبادل نظر و گفتگو با مقامات عالی سوریه در دمشق به سر می برد، با بشار اسد رییس جمهور این کشور دیدار کرد.

در این ملاقات امیرعبداللهیان ضمن ابلاغ سلام های مقام معظم رهبری و رییس جمهور کشورمان، سفر اخیر رییس جمهور سوریه به تهران را نقطه عطفی در مناسبات جمهوری اسلامی ایران و سوریه خواند و آن را در پیشبرد روابط دو کشور موثر و پر ثمر ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تقدیر از تلاش های دولت و رییس جمهور سوریه در تحکیم وحدت ملی، تمامیت ارضی و حاکمیت این کشور اظهار داشت: مخالفان مشخص تمامیت ارضی و حاکمیت سوریه تلاش دارند وضعیت این کشور را به هم بریزند.

امیرعبداللهیان حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را نیز محکوم کرد و سکوت محافل غربی و عدم واکنش کشورهای مدعی غرب را نشان دهنده استانداردهای دوگانه این کشورها خواند و افزود: عدم برخورد جدی با اقدامات مخرب تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی نشان می دهد که ادعای کشورهای غربی مبنی بر تلاش برای ثبات امنیت در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد در دیدار امیرعبداللهیان: موازنه در منطقه به نفع ما در مال تغییر است

بشار اسد در دیدار امیرعبداللهیان: موازنه در منطقه به نفع ما در مال تغییر است