مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-02سياسي

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل معرفی شد


با حضور مسؤولان کشوری و استانی، حجت الاسلام حسین علیی به عنوان مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با حضور مسؤولان کشوری و استانی، حجت الاسلام حسین علیی به عنوان مسؤول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل معرفی و از خدمات 7 ساله حجت الاسلام میثم فیاضی قدردانی شد.

 آمریکا از انجام هیچ جنایتی علیه ملت ایران دریغ نکرده است حجت الاسلام حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم اظهار کرد: تاکنون آمریکای از انجام هیچ جنایتی علیه ملت ایران و کشورهای منطقه دریغ نکرده است.

  وی افزود: آمریکا علاوه بر نقض حقوق بشر به بهانه دفاع از کشورهای دیگر به خشونت دامن می زند و در این راستا هر کشوری که با آمریکا زاویه داشته باشد را متهم به نقض حقوق بشر می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: غرب و آمریکا از حقوق بشر به عنوان ابزاری علیه کشورهای اسلامی استفاده می کنند که این هدف پلیدشان به همه ثابت شده است.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران از بردگی فکری نجات یافتند، بیان کرد: دل بستگان به آمریکا شریک جرم شیطان بزرگ هستند و  انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل معرفی شد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل معرفی شد