مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-02سياسي

دانشگاه؛ یک نهاد علمی، فرهنگی و همه جانبه نگر برای تحول گرایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در این نشست که در استانداری لرستان برگزار شد حجت الاسلام حبیب حاتمی کن کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان، - استاندار لرستان گفت: دانشگاه یک نهاد علمی، فرهنگی و همه جانبه نگر برای تحول گرایی است؛ بنابراین، از اینکه نقش دانشگاه ها در تهیه و اجرای راهکارهای علمی برای کاستن از نظام مسائل استان، افزایش یابد موافق هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در این نشست که در استانداری لرستان برگزار شد حجت الاسلام حبیب حاتمی کن کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان، یک گزارش کلی با تأکید بر توضیح تلاش ها برای تهیه اطلس جامع نظام آموزش عالی استان لرستان، ارائه کرد.

حاتمی کن کبود، گفت: خوشبختانه اطلس جامع نظام آموزش عالی استان لرستان در حال تهیه است و در این زمینه نیازمند حمایت هرچه بیشتر استانداری نیز هستیم.

وی توضیح داد: کارگاه ها، نشست ها و دوره هایی تحت عنوان مدرسه تابستانه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان لرستان در دانشگاه های استان لرستان آغاز شده اند تا جنبه های سخت افزاری و نرم افزاری نظام آموزش عالی استان، ارتقاء یابند و تقویت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه؛ یک نهاد علمی، فرهنگی و همه جانبه نگر برای تحول گرایی

دانشگاه؛ یک نهاد علمی، فرهنگی و همه جانبه نگر برای تحول گرایی