مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-02سياسي

کارگاه «خاطره نگاری» در قزوین برگزار می شود


مدیر واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان قزوین گفت: کارگاه خاطره نگاری با حضور خانم گلستان جعفریان از نویسندگان مطرح کشور در حوزه هنری استان قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، روح اله شریفی کارگاه خاطره نگاری را یک ضرورت مهم در تولید آثار باکیفیت ادبیات پایداری عنوان کرد و گفت: ثبت خاطرات رزمندگان و نگارش اتفاقات تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس با رعایت اصول و قواعدش و به زبان ساده و دلنشین می تواند کتابی خواندنی و دوست داشتنی تولید کند.

وی ادامه داد: استان قزوین با توجه به نقش و حضور رزمندگان قزوینی در دوران قبل و حین دفاع مقدس پتانسیل بالایی در حوزه خاطره نگاری دارد و باید این گنجینه ی ارزشمند در تاریخ این کشور ثبت شود تا روایتی منصفانه و واقعی از ان روزها برای آیندگان باقی بماند.

شریفی به مزایای کارگاه خاطره نگاری اشاره کرد و افزود: از جمله مزیت های این کارگاه پرداخت حق التالیف به آثار تایید شده است.

آثار برگزیده شرکت کننده ها در این کارگاه آموزشی پس از تایید استاد منتشر خواهد شد.

وی به شرایط حضور متقاضیان در این کارگاه پرداخت و اعلام کرد: متقاضیان شرکت در کارگاه خاطره نگاری می توانند با یکی از موارد اعلامی؛ داشتن تجربه داستان نویسی، تجربه خاطره نگاری و مصاحبه، سابقه ی انتشار کتاب و داشتن طرح کتاب ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «خاطره نگاری» در قزوین برگزار می شود

کارگاه «خاطره نگاری» در قزوین برگزار می شود