مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-02اجتماعي

پیش بینی گرد و خاک برای بوشهر


معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه ای و در پی آن کاهش دید افقی و کیفیت هوا روی خلیج فارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا راستگو ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا در برخی از ساعت ها، با افزایش سرعت وزش باد های شمالی روی دریا و در فراساحل و برخی نقاط ساحلی استان، ارتفاع موج دریا افزایش می یابد و خلیج فارس در ساعت های مواج و متلاطم است.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد متغیر بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 32 گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت و روی دریا و دور از سواحل استان شمال غربی در برخی ساعت ها با سرعت 16 تا 46 گاهی تا بیش از 50 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی گفت: در این مدت احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه ای و در پی آن کاهش دید افقی و کیفیت هوا روی خلیج فارس، سواحل و مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

راستگو بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 03:02 دقیقه بامداد، مد دریا ساعت 10:26 و جز ردوم ساعت 18:18 دقیقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی گرد و خاک برای بوشهر

پیش بینی گرد و خاک برای بوشهر