مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-02اجتماعي

کاهش محسوس دمای پایتخت از یکشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد کاهش محسوس دما در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی استان تهران از یکشنبه تا سه شنبه طی دو روز شاهد کاهش محسوس دما در حدود شش الی 10 درجه خواهیم بود.

وی منطقه اثر را استان تهران به ویژه نیمه شمالی دانست و گفت: احتمال تنش دمایی برای برخی از محصولات باغی و زراعی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن توصیه برای مقابله با این مخاطره بیان کرد: مدیریت و مصرف بهینه برق، خودداری از استفاده از تأسیسات و دستگاه های خنک کننده در ساعات شب، انجام اقدامات لازم برای ممانعت از تنش دمایی برای محصولات زراعی و باغی حساس به دما از جمله این توصیه ها است.

یزدی مهر همچنین وزش باد شدید در ساعات عصر و شب از یکشنبه تا سه شنبه را مورد اشاره قرار داد و افزود: احتمال وزش باد خیلی شدید موقت به ویژه در جنوب غرب، جنوب و شمال شرق استان تهران وجود دارد، که می تواند، سبب سقوط اجسام از ارتفاع و سازه های نیمه کاره، احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی، خیزش موقت گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و نفوذ گرد و غبار احتمالی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دمای پایتخت از یکشنبه

کاهش محسوس دمای پایتخت از یکشنبه