مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-02اجتماعي

سهمیه استخدامی 800 معلم استثنایی در سال جاری


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به سهمیه جذب 868 معلم استثنایی در آزمون استخدامی اخیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پیش بینی می کنیم در فرایند بازنشستگی امسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حمید طریفی حسینی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی و سهمیه تخصیصی در آزمون استخدامی اخیر این دستگاه اظهار کرد: سهمیه استخدامی ما در آزمون اخیر حدود 868 نفر است که اگر بتوانیم این تعداد را جذب کنیم بخش مهمی از نیاز ما به نیروی انسانی تامین می شود.

وی افزود: البته شرایط ما در آموزش و پرورش استثنایی برای جذب نیرو شرایط سختی است و معمولا به علت صعوبت شغلی و سختی کار، متقاضی کمتر است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه در تلاشیم از نظر شرایط شغلی و سختی کار همکاران، شرایط متفاوتی نسبت به معلمان عادی ایجاد و بتوانیم از ظرفیت این آزمون های استخدامی به نحو بهتری استفاده کنیم گفت: در کنار آزمون استخدامی، جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان را نیز دنبال می کنیم.

طریفی حسینی ادامه داد: پیش بینی می کنیم در فرایند بازنشستگی امسال، حدود 700 متقاضی بازنشستگی داشته باشیم که اگر بتوانیم آن 868 نفر را جذب کنیم در سال تحصیلی پیش رو چندان دچار مشکل نمی شویم و در کنار آن از ظرفیت نیروهای بازنشسته، حق التدریس و خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه استخدامی 800 معلم استثنایی در سال جاری

سهمیه استخدامی 800 معلم استثنایی در سال جاری