مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 07:572022-07-02اجتماعي

وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در آخرین روز کنکور


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی شهر را در آخرین روز برگزاری کنکور سراسری تشریح کرد.

- تبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ علی اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مدیریت سفر یکی از عوامل کاهش دهنده نگرانی برای داوطلبین آزمون سراسری است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر شهری و بزرگراهی تهران، در صبح شنبه یازدهم تیر ماه 1401، افزود: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی سنگین و در حال افزایش گزارش می شود که در برخی از محل های آزمون کنکور سراسری مانند دانشگاه مدرس در بزرگراه چمران-جلال آل احمد، دانشگاه شهید بهشتی در ولنجک، دانشگاه امام صادق (ع) در بزرگراه چمران-پل مدیریت، دانشگاه امیر کبیر زیر پل حافظ، دانشگاه علوم و تحقیقات در حصارک-میدان دانشگاه و دانشگاه شریف در خیابان آزادی، به دلیل حضور و مراجعه داوطلبین و خانواده های ایشان ترافیک مقطعی در حال شکل گیری است.

سرهنگ شریفی ادامه داد: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیر غرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیک هستند.

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای ترافیک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در آخرین روز کنکور

وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در آخرین روز کنکور