مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 23:022022-07-01سياسي

طرح «صیانت» تا دو هفته دیگر در دستور کار مجلس


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به استفاده کودکان از اینترنت در زمان برگزاری کلاس های غیرحضوری، گفت: کودک با کنجکاوی به تمام سایت ها و پیج های مستهجن سرکشی کرد و روح و روان او از این قضیه آسیب دید و در نتیجه باعث افزایش آمار پرونده های جرایم کودکان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، زهره الهیان در اختتامیه دوره بصیرت افزایی مدیران کل بانوان و امور خانواده استانداری های سراسر کشور که امروز در محل سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع مشکلاتی جدی داریم.

قانونی که در این ارتباط در مجلس دهم تصویب شد دارای نقص ها و کاستی هایی است که این قانون می تواند مشکلات جدی امنیتی نیز ایجاد کند.

وی در خصوص موضوع ثبت ولادت اطفال بی شناسنامه افزود: وزارت کشور طبق قانون حمایت از اطفال مکلف به شناسایی اطفال بی شناسنامه است.

این پدیده بیشتر در مناطق محرومی مانند سیستان وبلوچستان و خوزستان وجود دارد که وزارت کشور با همکاری سازمان ثبت احوال درحال پیگیری این موضوع است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کل کشور 3 میلیون کودک در ایام کرونا به دلایلی از جمله دسترسی نداشتن به سامانه شاد از تحصیل بازماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «صیانت» تا دو هفته دیگر در دستور کار مجلس

طرح «صیانت» تا دو هفته دیگر در دستور کار مجلس