مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 22:522022-07-01بين الملل

اروپا سند سقوط کشور های عربی صادرکننده نفت را امضا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ناجی امهز نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنان در پایگاه خبری الاعلامی لبنان یادداشتی را با این عنوان منتشر کرده است: - نویسنده و تحلیلگر لبنانی در یادداشتی با اشاره به نزدیک بودن پایان عصر نفت و برنامه های اروپا برای قطع وابستگی به نفت نوشت: در این صورت کشور های عرب صادرکننده دچار آلودگی شدید و تشنگی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ناجی امهز نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنان در پایگاه خبری الاعلامی لبنان یادداشتی را با این عنوان منتشر کرده است: اتحادیه اروپا سند فروپاشی و نابودی کشور های عربی صادرکننده نفت را امضا کرد و مردم آن کشور ها یکدیگر را خواهند کُشت .

این تحلیلگر برجسته مسائل منطقه در یادداشت خود با اشاره به موضوع موافقت اخیر اتحادیه اروپا با قطع تولید خودرو های بنزینی و دیزلی تا سال 2035 به پیامد های رسیدن زمان پایان عصر نفت و قطع وابستگی دنیا به این طلای سیاه برای کشور های عربی وابسته به نفت پرداخت.

اعضای اتحادیه اروپا دو روز پیش موافقت کرده اند تا سال 2035 تولید و فروش همه خودرو های بنزینی و دیزلی به طور کامل ممنوع شود.

این به معنی حرکت اروپا به سمت خودرو های تمام برقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا سند سقوط کشور های عربی صادرکننده نفت را امضا کرد

اروپا سند سقوط کشور های عربی صادرکننده نفت را امضا کرد