مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 22:472022-07-01سياسي

به اسم دورزدن تحریم ها هزینه سنگینی به مردم تحمیل شد


دولت آمد 57 درصد به حقوق کارگران اضافه کرد و در انتهای سال 1400 آنان خوشحال شدند که 57 درصد حقوق شان اضافه شده است اما هنوز اردیبهشت نشده می گفتند کاش اضافه نمی کردید و با این افزایش قیمت ها مطلقا به جایی نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید شریعتی در گفت وگو با ایلنا، درباره اینکه امروز دولت در آستانه یکسالگی روی کار آمدنش قرار دارد عملکردش را چگونه می توان ارزیابی کرد، گفت: ما به عنوان اصلاح طلبان بخصوص در حزب متبوع مان اعلام کردیم حداقل باید یکسال به دولت فرصت داد علاوه بر اینکه مدارا کنیم مدیریت اجرایی کشور را در اختیار بگیرد بتواند کارگزاران، مدیران و نیروهای خودش را منصوب کند تا بتواند برنامه و وعده هایش را آرام آرام به منصه ظهور بگذارد.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران خاطرنشان کرد: معقتدم یکسالگی دولت که تا یک ماه دیگر اتفاق می افتد فرصت خوبی است در حد همین یکسال عملکردش را نقد ارزیابی کنیم.

ببنیم آیا این دولت در جهت رشد، توسعه، پیشرفت، رفاه و مطالبات عموم جامعه قدم برداشته است و یا در آینده حرکتش به کدام سمت و سو خواهد رفت.

لذا امروز فرصت خوبی است که صاحب نظران به دور از رویکردهای سیاسی، تبلیغاتی، پروپاگاندا و کارهایی که مناسب وضعیت انتخاباتی است تا وضعیت جاری و اداره امور؛ بنشینند نقد و ارزیابی دولت را انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اسم دورزدن تحریم ها هزینه سنگینی به مردم تحمیل شد

به اسم دورزدن تحریم ها هزینه سنگینی به مردم تحمیل شد