مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 22:472022-07-01سياسي

هشدار مشاور فرمانده کل سپاه درباره «نفوذی های» جدید


اگر دیر بجنبیم با انهدام نظام ارزشی جامعه و هنجارشکنی های فکری و عملی آوار سبک و فرهنگ غربی را بر تمامی زوایای زندگی ما فرو خواهند ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حمیدرضا مقدم فر در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهرکرد با بیان ویژگی ها و خصوصیات شهید بهشتی و نقش ایشان به عنوان یک استوانه برای نظام، به زوایایی از زندگی شهید استکی از شهدای هفتم تیر و نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در جریان بزرگداشت واقعه 7 تیر و شهادت 72 تن از بزرگان انقلاب در این حادثه، باید پدیده شومِ نفوذ در انقلاب اسلامی را مرور کنیم، حربه ای که نظام سلطه از اول انقلاب تا امروز در مقابل ملت ایران و انقلاب استفاده کرده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نفوذ یک حربه مؤثر برای دشمن است، افزود: نفوذ امروز با نفوذ دهه شصت متفاوت است، امروز عرصه نفوذ بسیار سخت تر، متنوع تر، متکثرتر و پیچیده تر است که شناخت آن سخت تر است.

ذات نفوذ ناشناختگی است و امروز این ناشناختگی بسیار قوی تر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیان داشت: یک شکل از نفوذ فیزیکی است اما شکل دیگر آن، نفوذ فکری و نرم افزاری است که در ابعاد مختلف نفوذ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی تجلی می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مشاور فرمانده کل سپاه درباره «نفوذی های» جدید

هشدار مشاور فرمانده کل سپاه درباره «نفوذی های» جدید