مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 21:522022-07-01اقتصادي

حضور وزیر صمت در شهرک صنعتی مانه وسملقان


وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به مانه و سملقان به صورت چهره به چهره پای درد و دل ها و چالش های پیش روی صنعتگران و سرمایه گذاران مانه و سملقانی نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت،معدن و تجارت در آخرین برنامه کاری خود در سفر به خراسان شمالی در شهرک صنعتی آشخانه، محل احداث کارخانه کاشی سمنگان و همچنین محل احداث کارخانه سیمان سمنگان حضور یافت و به صحبت های صنعتگران و نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس گوش سپرد.

عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات، فراهم نبودن زیر ساخت های لازم در شهرک صنعتی آشخانه به ویژه کمبود برق، نبود امنیت لازم برای واحدهای تولیدی این شهرک و همچنین اعطای مجوز به احداث گلخانه در این شهرک و مشکل عبور ایل راه عشایر از این شهرک از جمله مشکلاتی بودند که سرمایه گذاران در شهرک صنعتی آشخانه با فاطمی امین در میان گذاشتند.

  شهرک صنعتی آشخانه 28 واحد صنعتی دارد که تنها یک فقره آن غیر فعال است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در بازدید از روند احداث کارخانه کاشی سمنگان به عنوان اولین کارخانه کاشی در خراسان شمالی نیز به صورت چهره به چهره پای صحبت های سرمایه گذار این پروژه نشست که 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزیر صمت در شهرک صنعتی مانه وسملقان

حضور وزیر صمت در شهرک صنعتی مانه وسملقان