مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-01اجتماعي

جان باختن 6 کودک خردسال در تصادفات راه های شهری اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان با اعلام خبر ناگوار جان باختن 6 کودک خردسال در تصادفات راه های شهری استان طی مدت 3 ماهه ابتدای سال جاری به والدین در خصوص مراقبت از فرزندان خردسال خود هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان داشت: در تجزیه و تحلیل حوادث رانندگی راه های درونشهری استان اصفهان با آمار نگران کننده جان باختن 6 کودک خردسال طی مدت 3 ماهه ابتدایی سال جاری مواجه شدیم که این موضوع هشداری جدی برای والدین است تا از فرزندان خردسال خود در هنگام تردد در معابر شهری دقت و نظارت بیشتری داشته باشند.

وی سن کودکان جان باخته در حوادث رانندگی امسال را 2، 4، 5، 7 ، 8 و 12 سال اعلام  کرد و افزود: 2 مورد از این حوادث در شهرستان برخوار، یک مورد در شهرستان کاشان، یک مورد در خمینی شهر و مابقی در شهر اصفهان رخ داده است.

محمدی با بیان اینکه در تمام این موارد، سهل انگاری والدین در نگهداری و مراقبت از فرزندان خود را به وضوح می توان مشاهده کرد، گفت: 4 مورد از این کودکان به دلیل ورود ناگهانی به عرض خیابان یا بزرگراه و بر اثر برخورد با خودرو جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد:  یک کودک 2 ساله در تصادف بین یک دستگاه خودروی کشنده با سواری ساینا جان باخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 6 کودک خردسال در تصادفات راه های شهری اصفهان

جان باختن 6 کودک خردسال در تصادفات راه های شهری اصفهان