مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-01اجتماعي

البرز/ وزش باد شدید و گردو خاک در پیش است


احتمال  شکستگی درختان، آسیب به سقف خانه ها و سازه های موقت،گلخانه ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر، سقوط اجسام از ارتفاع،کاهش میدان دید افقی، - کاهش موقت کیفیت هوا و افزایش آلاینده ها از مخاطرات این وضعیت جوی است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: از جمعه شب تا روز دوشنبه هفته آینده وزش باد شدید و گردوخاک برای این استان پیش بینی می شود.

آرش بهاروند احمدی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج کم دامنه و ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با چینش قابل توجه فشار سطح زمین به ویژه شنبه تا دوشنبه می باشد که به موجب آن در بعضی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک، گرد و غبار، کاهش کیفیت هوا و نیز کاهش محسوس دما در استان البرز مورد انتظار است.

وی ، احتمال شکستگی درختان، آسیب به سقف خانه ها و سازه های موقت،گلخانه ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر، سقوط اجسام از ارتفاع،کاهش میدان دید افقی، کاهش موقت کیفیت هوا و افزایش آلاینده ها از مخاطرات این وضعیت جوی برشمرد.

بهاروند احمدی گفت : محکم کردن سازه های موقت، تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان های نیمه کاره،تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات به دلیل وزش باد شدید ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز/ وزش باد شدید و گردو خاک در پیش است

البرز/ وزش باد شدید و گردو خاک در پیش است