مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-01پزشكي

برنامه ریزی برای خدمت رسانی به موقع به حادثه دیده گان جاده ای


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از برنامه های در دستور کار وزارت بهداشت و درمان، خدمت رسانی به موقع به حادثه دیدگان جاده ای در کمترین زمان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به سمیرم اظهار داشت: یکی از برنامه های وزارت بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به مردم با توجه به استانداردهای جاده ای، کم کردن زمان حضور اورژانس 115 بر سر حوادث جاده ای است.

 وی افزود: احداث پایگاه های اورژانس 115 جاده ای جهت خدمت رسانی به مردم و حضور سریع و به موقع در صحنه حادثه، در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

حیدری با اشاره به وضعیت استخدام کارمندان شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد: برای نیروهای شبکه بهداشت که وضعیت استخدام آن ها مشخص نیست، طبق دستورالعمل و پیگیری های انجام شده در وزارت بهداشت، وضعیت استخدام آن ها مشخص می شود.

 وی در بازدید سرزده از مراکز و پروژه های بهداشتی سمیرم خاطرنشان کرد: طرح ها و پروژه های نیمه تمام بهداشتی در شهرستان سمیرم نیازمند اعتبار است تا مردم بتوانند از خدمات بهداشتی بهتری برخوردار شوند.

حیدری تأکید کرد: بنا به دستور وزیر بهداشت و نیاز سنجی بیمارستان ها، مشکلات و نیازهای شهرستان برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای خدمت رسانی به موقع به حادثه دیده گان جاده ای

برنامه ریزی برای خدمت رسانی به موقع به حادثه دیده گان جاده ای