مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 17:272022-06-30سياسي

اعطای وام 20 میلیون تومانی به 120 دانشجوی متاهل دانشگاه علوم پزشکی ایران


مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران، از اعطای تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به 120 دانشجوی متاهل این دانشگاه خبر داد.

- حجت الاسلام عیسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، از اعطای تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به 120 دانشجوی متاهل این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام عیسوی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه جهت حمایت از زوج های دانشجو و ترویج سنت حسنه ازدواج، گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی این نهاد، مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، وام 20 میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه به دانشجویان متأهلی که تاریخ عقد مندرج در عقدنامه ایشان، از تاریخ 1399/11/1 تا 1400/12/15 باشد اعطا خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت:  این وام از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران و به دانشجویانی که اطلاعات خود را در سامانه دفتر نهاد رهبری ثبت کرده اند، تعلق خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 20 میلیون تومانی به 120 دانشجوی متاهل دانشگاه علوم پزشکی ایران

اعطای وام 20 میلیون تومانی به 120 دانشجوی متاهل دانشگاه علوم پزشکی ایران