مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-30پزشكي

ظرفیت پذیرش دستیاری افزایش یافت/ اختصاص 500 ظرفیت بومی دستیار پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد، معاون وزیر بهداشت گفت: سیاست وزارت بهداشت افزایش دستیار تخصصی بوده که سال گذشته این ظرفیت چهار هزار و 300 نفر بود که در نهایت سه هزار و 600 نفر با اولویت در رشته های لوکس پذیرش شدند که متاسفانه تعدادی .

- معاون آموزش وزارت بهداشت گفت: در سال جاری 4000 نفر را به آزمون ملی دستیاری تخصیص دادیم و بیش از 500 ظرفیت هم به پذیرش دستیار بومی اختصاص داده شده که این اتفاق برای اولین بار در کشور رقم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد، معاون وزیر بهداشت گفت: سیاست وزارت بهداشت افزایش دستیار تخصصی بوده که سال گذشته این ظرفیت چهار هزار و 300 نفر بود که در نهایت سه هزار و 600 نفر با اولویت در رشته های لوکس پذیرش شدند که متاسفانه تعدادی از صندلی های دستیاری به ویژه در رشته های پایه و مادر در دانشگاه ها و مراکز محروم خالی ماند.

وی افزود: سال جاری ظرفیت را تقسیم کردیم و چهار هزار نفر را به آزمون ملی دستیاری اختصاص دادیم که داوطلبان اکنون در حال تعیین رشته هستند.

معاونت آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد: در پذیرش دستیاری پزشکی سال جاری بیش از 500 ظرفیت برای نخستین بار با بومی گزینی جذب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش دستیاری افزایش یافت/ اختصاص 500 ظرفیت بومی دستیار پزشکی

ظرفیت پذیرش دستیاری افزایش یافت/ اختصاص 500 ظرفیت بومی دستیار پزشکی