مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:572022-06-30دانش

سامانه خنک کن کمکی دانشگاه صنعتی شریف در نیروگاه شازند به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، بهره برداری رسمی از سامانه خنک کن کمکی نیروگاه شازند که توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف طراحی شده است، - تحویل رسمی سامانه خنک کن کمکی دانشگاه صنعتی شریف به شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و بهره برداری آن از سوی نیروگاه حرارتی شازند آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، بهره برداری رسمی از سامانه خنک کن کمکی نیروگاه شازند که توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف طراحی شده است، با حضور مدیران شرکت تولید برق حرارتی و شرکت تولید برق حرارتی شازند و شرکت مدیریت تولید برق حرارتی شازند و جمعی از متخصصین صنایع نیروگاهی آغاز شد.

بنا بر این گزارش؛ پروژه احداث سیستم خنک کن کمکی واحد چهار نیروگاه شازند توسط یکی از دفاتر مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف انجام و موجب جبران 28 مگاواتی توان تولید برق این واحد در شرایط پیک مصرف تابستان شده است.

این پروژه با یک سوم هزینه خرید تجهیزات خارجی برای اولین بار در کشور اجرا شده است.

مسعود دربندی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و مدیر مرکز توسعه سامانه های نوین انرژی (توسان) در خصوص این طرح گفت: پروژه احداث برج خنک کن کمکی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در مدت زمان دو سال به سرانج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه خنک کن کمکی دانشگاه صنعتی شریف در نیروگاه شازند به بهره برداری رسید

سامانه خنک کن کمکی دانشگاه صنعتی شریف در نیروگاه شازند به بهره برداری رسید