مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 23:522022-06-29سياسي

برگزاری جلسه معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، در ابتدا این نشست شاهوار پور فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی ضمن خوشامدگویی به مسئول هماهنگ کشوری و جانشین بازرسی سپاه استان عنوان کرد: - تاکنون 17هزار شهید و ترور از دست منافقین و دولت های غربی و صهیونیستی در جنگ تحمیلی داشته ایم ولی مسیر و راه انقلاب متوقف نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، در ابتدا این نشست شاهوار پور فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی ضمن خوشامدگویی به مسئول هماهنگ کشوری و جانشین بازرسی سپاه استان عنوان کرد: ناحیه بسیج دانشجویی از مجموعه های فعال و پویا و پیشرو در مأموریت های محوله در بسیج است که حوزه مأموریت این ناحیه در دانشگاه های استان است.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود 13شهرستان استان خوزستان و حوزه های فعالیت آن ها در پایگاه ها مشغول فعالیت و مأموریت های خود را انجام می دهند.

جانشین بازرسی سپاه استان خوزستان گفت: به فراخور کاری که وجود دارد، حجم آن استانی است لازم است توجه ویژه ای در بخش های دانشجویی صورت بگیرد از جمله بخش سخت افزاری و منابع انسانی و حوزه نیروی انسانی که باعث افزایش راندمان این مجموعه شود که این مورد بار ها مورد توجه حضرت آقا قرار گرفته و همچنین بابت اثر گذاری این مجموعه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان

برگزاری جلسه معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان