مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 17:122022-06-29اجتماعي

هوای اصفهان روی خط آلودگی


شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز نیز نشان از هوای آلوده دارد و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان گردوخاک و غبار صبحگاهی در مناطق شرقی و مرکزی از جمله شهر اصفهان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، براساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوا سازمان محیط زیست، هوای کلانشهر اصفهان، در ایستگاه های پایش فعال در خیابان های احمد آباد با شاخص 107، استانداری با شاخص 125 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و در ایستگاه جِی با شاخص 174 در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان قرار دارد.

همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان های باهنر و پروین با میانگین 91، رودکی با 95، فرشادی با 81، فیض با 94 و ورزشگاه میثاق با 84 وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می دهد.

هفت ایستگاه پایش در خیابان های انقلاب، باغ غدیر، بزرگراه خرازی، دانشگاه، رهنان، کاوه و میرزا طاهر نیز طی ماه گذشته و در شرایط آلودگی شدید هوای اصفهان قطع بوده است.

امروز وضعیت کیفیت هوای شهر صنعتی سگزی با شاخص 120 و خمینی شهر با شاخص 103 ناسالم برای گروه های حساس و در مبارکه با شاخص 89، دولت آباد با شاخص 93، نجف آباد با شاخص 91، شاهین شهر با شاخص 70 و زرین شهر با شاخص 78 در وضعیت قابل قبول ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان روی خط آلودگی

هوای اصفهان روی خط آلودگی