مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-29دانش

دستگیری گروه های فروشنده تجهیزات الکترونیکی با هدف اغفال داوطلبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حاجیلو با تشکر از همکاری نزدیک عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی گفت: در روز های اخیر تعدادی از افراد و گروه هایی که ادعای کذبی در خصوص فروش سؤالات کنکور داشته و از این طریق اقدام به کلاه برداری از داوطلبان .

- رییس شورای حفاظت آزمون سراسری از دستگیری چند گروه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی با هدف اغفال داوطلبان کنکور خبر داد و گفت: این گروه ها پس از شناسایی نهاد های امنیتی بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حاجیلو با تشکر از همکاری نزدیک عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی گفت: در روز های اخیر تعدادی از افراد و گروه هایی که ادعای کذبی در خصوص فروش سؤالات کنکور داشته و از این طریق اقدام به کلاه برداری از داوطلبان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در این خصوص لازم است داوطلبان هوشیار باشند که ادعا هایی که درباره فروش سؤالات کنکور مطرح می شود، کذب محض است.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری چند گروه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی که با هدف اغفال داوطلبان فعالیت می کردند خبر داد و گفت: این گروه ها پس از شناسایی نهاد های امنیتی بازداشت شده اند و در این راستا داوطلبانی که در این گروه ها عضو بوده و یا با آن همکاری کرده اند نیز شناسایی و تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری گروه های فروشنده تجهیزات الکترونیکی با هدف اغفال داوطلبان

دستگیری گروه های فروشنده تجهیزات الکترونیکی با هدف اغفال داوطلبان