مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:292022-06-29دانش

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت نور دهر رکنی


مسوولان دانشگاه تهران درگذشت نوردهر رکنی، استاد پیشکسوت و برجسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسوولان دانشگاه تهران در پیامی اعلام کردند: با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر نوردهر رکنی، استاد پیشکسوت و برجسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

این استاد دانشکده دامپزشکی علاوه بر آموزش دانشجویان و تولید مقالات علمی فاخر، تألیف کتب ارزشمندی بویژه در حوزه بهداشت مواد غذایی در کارنامه و سوابق علمی پژوهشی خود دارد که بی شک ثمرات فعالیت های پربار و پربرکت این استاد فرهیخته، ماندگار خواهد ماند.

نوردهر رکنی دانش آموخته دکترای دامپزشکی دانشگاه هانور آلمان و دارای مدرک تخصصی بهداشت و صنایع گوشت از دانشکده دامپزشکی دانشگاه لئون فرانسه بود.

فعالیت های این فرهیخته پرتلاش عرصه دامپزشکی، در زمینه بهداشت و کنترل مواد غذایی و علوم و صنایع گوشت بود و عمده آثار او نیز در این زمینه تألیف و به چاپ رسیده است.

از سوابق اجرایی مهم ایشان می توان به ریاست کمیسیون استاندارد فرآورده های گوشتی مؤسسه استاندارد اشاره کرد؛ همچنین اولین نسخه استاندارد ملی فرآورده های گوشتی در کشور با مشارکت و نظارت این استاد فرهیخته تهیه و تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت نور دهر رکنی

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت نور دهر رکنی