مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 07:022022-06-29سياسي

صاحبان قلم باید اصول مبانی و حقانیت انقلاب را بیان کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: صاحبان قلم و اندیشه باید اصول مبانی و حقانیت انقلاب اسلامی را بیان کنند تا تشخیص حق و باطل برای نسل جوان آسان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در روستای احمد آباد ورامین، اظهار کرد: در سال 60 جریان لیبرال و وابسته به غرب آنقدر شهید بهشتی را تخریب کردند و شایعه پخش کردند که حتی برخی بسیجیان برعلیه ایشان موضع می گرفتند و مانند زمان امیرالمؤمنین علیه السلام بود که در شام بر اثر تبلیغات مسموم معاویه ایشان را لعن می کردند.

وی گفت: سم پاشی و تخریب ها در تاریخ انقلاب از همان ابتدا بر علیه چهره های انقلاب و یاران امام خمینی(ره) آغاز شد و امام راحل در مورد شهید بهشتی فرمودند که مظلومیت شهید بهشتی هر انسانی را متاثر می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به پیام و درس عبرت گرفتن از رخدادهای دهه شصت افزود: در زمان فعلی هم دشمنان و در راس آنها منافقین تولید کننده پیام های مخرب و دروغ بر علیه ایران و شخصیت های ارشد نظام هستند که لازم است در این رابطه هوشیار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان قلم باید اصول مبانی و حقانیت انقلاب را بیان کنند

صاحبان قلم باید اصول مبانی و حقانیت انقلاب را بیان کنند