مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 03:172022-06-28اقتصادي

گران ترین لباس عروس ها را کدام ستاره ها پوشیدند؟


مردم همیشه درباره زندگی افراد مشهور کنجکاوند و دانستن کوچک ترین جزییات مرتبط با آن ها به ویژه برای طرفدارانشان همیشه جالب است.

- از اینکه هر ستاره چه عمل های جراحی زیبایی انجام داده گرفته تا اینکه هرکدام با چه کسی در ارتباطند و اینکه آیا آن ارتباط سرانجامی دارد و اگر دارد، در مراسم عروسی آن ها چه می گذرد؛ و این جا است که پرسش هایی درباره لباس عروس و قیمت آن به ذهن مخاطبان خطور می کند.

در ادامه به فهرستی از گران ترین لباس عروس های ستارگان که وب گاه خبری نشنال نیوز بر اساس بررسی پژوهشگران شرکت مالی مرکانت کش ادونس (Merchant Cash Advance) منتشر کرد، می پردازیم.

آریانا گرانده نفر اول این فهرست آریانا گرانده است.

اما نه اینکه لباس او از همه گران تر بوده باشد؛ بلکه در این فهرست، گرانده، ستاره ایتالیایی-آمریکایی، برای خرید لباس عروسش کمترین هزینه را پرداخت کرده است.

شاید هم دلیلش این باشد که روز گذشته، 26 ژوئن، تولد 29 سالگی این خواننده جوان و هنرمند محبوب بود.

گرانده در سال 2021 با دالتون گومز ازدواج کرد و برای مهمانی باشکوه عروسی خود، لباسی سفارشی به قیمت 150 هزار دلار کار دست ورا ونگ، طراح مشهور چینی، به تن کرد؛ لباس ابریشمین بدون بند با کمر امپراتوری و یقه دکولته و پشت باز، به همراه توری که از پاپیون روی سر شروع می شد و تا روی شانه ها ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران ترین لباس عروس ها را کدام ستاره ها پوشیدند؟

گران ترین لباس عروس ها را کدام ستاره ها پوشیدند؟