مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 01:272022-06-28سياسي

رزمایش راکتی-توپخانه ای جمهوری آذربایجان با مهمات واقعی


وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از برگزاری رزمایش راکتی و توپخانه ای نیروهای خود با مهمات واقعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان غروب سه شنبه به وقت تهران از برگزاری رزمایش یگان های توپخانه ای و راکتی خود با مهمات واقعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آذرتاج وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که بر اساس برنامه آموزشی- رزمی سال 2022، یگان های راکتی و توپخانه ای ارتش در حال انجام تمرینات تاکتیکی با مهمات واقعی هستند.

این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام کرد که این رزمایش به منظور ارتقاء مهارت کنترل آتش با همکاری سایر نیروها و توانایی تصمیم گیری سریع ستاد فرماندهی و نیز مهارت میدانی و عملی پرسنل نظامی برگزار شده است.

بر این اساس، یگان های توپخانه و راکتی جمهوری آذربایجان وظایف انهدام اهداف دشمن فرضی را با شلیک های دقیق با موفقیت انجام می دهند.

این رزمایش در حالی انجام می شود که نخست وزیر ارمنستان مدعی شده جمهوری آذربایجان دستیابی به توافقات را رد می کند و این اقدام با هدف ایجاد مقدمه به منظور مشروعیت دادن به جنگ جدید علیه ایروان انجام می شود.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان روز دوشنبه گفت، آذربایجان دستیابی به توافقات را رد می کند و ارمنستان را به این اقدام متهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش راکتی-توپخانه ای جمهوری آذربایجان با مهمات واقعی

رزمایش راکتی-توپخانه ای جمهوری آذربایجان با مهمات واقعی