مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:022022-06-28اجتماعي

نظام وظیفه: مشمولان غایب در صورت قبولی در آزمون سراسری، حق ثبت نام ندارند


مشمولان می بایست قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

- مشمولان می بایست قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولانی که در کنکورسراسری شرکت کرده اند، توجه داشته باشند، غیبت سربازی مانع پذیرش قبول شدگان آزمون سراسری دردانشگاه ها و موسسات آموزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن کنکور سراسری سال 1401 ضروری است مشمولانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند، توجه ویژه به مقررات خدمت وظیفه عمومی داشته باشند، غیبت سربازی مانع پذیرش قبول شدگان آزمون سراسری در دانشگاه ها و موسسات آموزشی است.

وی گفت: شرکت مشمولان در آزمون های سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزشی دلیل بر مجوز ادامه تحصیل نمی باشد و مشمولان غایب حتی در صورت قبولی، مجاز به ثبت نام نبوده و مورد پذیرش قرار نمی گیرند.

سردار مهری عنوان داشت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیرو شهریور ماه سال 1400 فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال 1401، مهلت معرفی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام وظیفه: مشمولان غایب در صورت قبولی در آزمون سراسری، حق ثبت نام ندارند

نظام وظیفه: مشمولان غایب در صورت قبولی در آزمون سراسری، حق ثبت نام ندارند