مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 08:522022-06-28دانش

عاملی: قدرت فرهنگ از قدرت اقتصاد و سیاست بالاتر است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر این نکته که قدرت فرهنگ از قدرت اقتصاد و سیاست بالاتر است، گفت: قطعا اگر فرهنگ قدرتمند باشد، سیاست و اقتصاد هم قدرتمند خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی،  سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان البرز که روز یکشنبه 5 تیرماه 1401 در استانداری استان البرز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره 5 هزار شهید استان البرز گفت: قدرت فرهنگ از قدرت اقتصاد و سیاست بالاتر است و قطعا اگر فرهنگ قدرتمند باشد، سیاست و اقتصاد هم قدرتمند خواهد شد و ضمانت اجرایی پیدا خواهد کرد چراکه حس عضویت ملی را در اقلیم جمهوری اسلامی ایجاد می کند.

عاملی در ابتدا از تدبیر و تلاش آیت الله حسینی همدانی نماینده مقام معظم رهبری، عبداللهی، استاندار البرز و مسئولان فرهنگی استان در خصوص تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان البرز تشکر کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اهمیت و قدرت فرهنگ گفت: اگر فرهنگ بی قدرت باشد حتما منتظر بی قدرت شدن اقتصاد و سیاست باید باشیم.

در دوره ای صحبت از سیاست مرکزی بود و می گفتند سیاست تعیین کننده همه شئونات زندگی است، از آن دوره نمی شود دیگر صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملی: قدرت فرهنگ از قدرت اقتصاد و سیاست بالاتر است

عاملی: قدرت فرهنگ از قدرت اقتصاد و سیاست بالاتر است