مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:322022-06-27دانش

حسین قاسم پور، رییس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه روسای بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با حضور محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، - طی مراسمی با حضور رییس سازمان بسیج اساتید کشور حسین قاسم پور به عنوان رییس جدید بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه روسای بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با حضور محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور برگزار شد.

در این مراسم از تلاش های محمد علی جواهری در طول دوران خدمت در سمت رییس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان تقدیر شده و حسین قاسم پور به عنوان رییس جدید بسیج اساتید این دانشگاه معرفی شد.

محمدرضا مردانی در این مراسم، با اشاره به پیام پرمعنای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برای اساتید بسیجی و یادآوری ماموریت بسیار مهم و اساسی آنان، عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب از اساتید بسیجی خواستند تا پیشران حرکت علمی کشور چه در موضوعات راهبردی و اساسی و چه در مسائل نقد و کاربردی باشند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور، تقویت و توسعه سازمان بسیج اساتید، تمرکز بر ارتقاء کارآمدی نظام آموزش عالی کشور و کمک به نظام حکمرانی کشور را سه اولویت بسیج اساتید عنوان کرد و گفت: سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین قاسم پور، رییس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان شد

حسین قاسم پور، رییس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان شد