مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 22:472022-06-26پزشكي

24 ساعت بدون ابتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری گذشت


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست هیچ یک از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان امروز گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان های بن، بروجن، کیار، اردل، سامان و خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان در وضعیت آبی هستند.

   مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 8 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 3 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

   وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست هیچ یک از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام نشد، افزود: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک هزار و 849 نفر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 ساعت بدون ابتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری گذشت

24 ساعت بدون ابتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری گذشت