مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:022022-06-26سياسي

رونمایی پدافند هوایی ارتش از موشک های با برد 300 کیلومتر


تولید رادار کاملا بومی با برد 3 هزار کیلومتر و نیز اشراف انواع پهپاد ها با ارتفاع بیش از 47 هزارپا در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش نوید تسلطی قاطع و رصدی لحظه ای در مرز های هوایی کشورمان را می دهد که در صورت بروز هرگونه خطای دشمن لحظه ای پاسخ کوبنده می دهیم.

- تولید رادار کاملا بومی با برد 3 هزار کیلومتر و نیز اشراف انواع پهپاد ها با ارتفاع بیش از 47 هزارپا در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش نوید تسلطی قاطع و رصدی لحظه ای در مرز های هوایی کشورمان را می دهد که در صورت بروز هرگونه خطای دشمن لحظه ای پاسخ کوبنده می دهیم.

علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز 5 تیرماه 1401 در جمع کارکنان نیرو های مسلح ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، اظهار داشت: تنها راه برون رفت و گذر از تمامی تحریم ها و تهدید ها قوی شدن در تمامی امور به ویژه در حوزه نظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وی با بیان اینکه فرماندهان، مسئولان و مدیران در بخش های مختلف باید هم دل و هم آوا در راستای اهداف نظام اسلامی قدم بردارند، افزود: هم افزایی و هماهنگی بین ارکان مختلف نظام قطعا خاری در چشم دشمنان و موجب پیشرفت کشور است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در حوزه مسائل راهبردی نباید به هیچ کشوری وابسته باشیم، گفت: افزایش توان موشکی ارتش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی پدافند هوایی ارتش از موشک های با برد 300 کیلومتر

رونمایی پدافند هوایی ارتش از موشک های با برد 300 کیلومتر