مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 17:072022-06-25پزشكي

ابتلای قطعی 2 نفر به تب کریمه کنگو در استان اردبیل/ 2 نفر دیگر مشکوک به ابتلا هستند


مدیرکل دام پزشکی استان اردبیل از ابتلای قطعی 2 نفر به تب کریمه کنگو در استان و مشکوک بودن 2 نفر دیگر به ابتلا به این بیماری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهلول تکلوی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات دام پزشکی شهرستان خلخال اظهار کرد: تاکنون ابتلای 2 نفر به تب کریمه کنگو در استان اردبیل قطعی شده و 2 نفر دیگر نیز مشکوک به ابتلا هستند.

وی افزود: به غیر از شهرستان اردبیل در هیچ یک از شهرستان ها مورد مثبتی از این بیماری ثبت نشده است.

مدیرکل دام پزشکی استان اردبیل به موارد ثبت و پیگیری شده در بازرسی ها و بازدیدها از فروشگاه ها اشاره کرد و ادامه داد: دام پزشکی استان اردبیل و مراکز شهرستان ها آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص گوشت آلوده یا فاسد بوده و هرگونه گزارش سریعا با حضور تیم های دام پزشکی در مراکز روستایی و شهری قابل کنترل و پیشگیری است.

تکلوی تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم تا علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و همکاری با دام پزشکی استان و شهرستان ها، از خرید گوشت و فرآورده های پروتیینی از مراکزی که تحت نظارت نیستند، خودداری نمایند.

وی اظهار کرد: دام پزشکی استان اردبیل علاوه بر مبدا تولید گوشت، در کشتارگاه ها به صورت تیم های حاضر و ناظر بر کشتار هرگونه تخلفات را رصد و برخورد قاطع و قانونی با دستور مقام قضایی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای قطعی 2 نفر به تب کریمه کنگو در استان اردبیل/ 2 نفر دیگر مشکوک به ابتلا هستند

ابتلای قطعی 2 نفر به تب کریمه کنگو در استان اردبیل/ 2 نفر دیگر مشکوک به ابتلا هستند